Davne 1972. godine instalirana je prva linija za proizvodnju konditorskih proizvoda pod imenom Sarko, gdje su se proizvodili poznati sarajevski Sarko rolati. Nakon osam godina, 1980. godine, proizvodnja je proširena na kategoriju čajna peciva, a ubrzo nakon toga i na proizvodnju vafla.
Sarko Medo, zaštitni znak proizvoda iz kategorije rolata i tortica, generacijama naših potrošača se osmjehuje i donosi radost najmlađim, ali i onim starijim.
Želeći udovoljiti našim potrošačima, pratimo trendove i razvijamo nove proizvode, ne zaboravljajući na najvažniji sastojak svakog našeg proizvoda – ljubav.
Klasov Bosanski lokum i Zlatni lokum su naši najpoznatiji proizvodi. Proizvode se prema tradicionalnoj recepturi, a inovacije na ovim lokumima ne narušavaju osnovni recept i kvalitet.
U konditorskom programu Klas nudi 43 različita proizvoda, među kojima su, pored navedenih, i vafli Jaro te širok asortiman Klasovih čajnih peciva.
Bosanski lokum i Zlatni Lokum
Još prije skoro 40 godina, tehnolozi Klasa su iz kulinarske tradicije „posudili“ crtice za recept Bosanskog lokuma, kako bi sladokusci širom svijeta mogli uživati u originalnom čajnom pecivu. Ovaj posebni delikates napravljen je od najkvalitetnijih sastojaka i upućuje na bogatu i jedinstvenu historiju Bosne i Hercegovne.
Lokumi su se, prema pripovijedanjima, spremali samo najdražima – da budu uz njih na dugim i neizvjesnim putovanjima i da ih svojim mirisom podsjete na dom koji su ostavili, te da, gdje god da su, osjete da ih prati ljubav. Vremenom je to postala omiljena slastica cijelog svijeta, a prehrambena kompanija Klas d.d. Sarajevo je u ovom dijelu Evrope prvi i jedini industrijski proizvođač lokuma prema originalnoj orijentalnoj recepturi.
U 2013. godini, Klas je proširio svoj asortiman Zlatnim lokumom tako što je postojeću recepturu Bosanskog lokuma oplemenio visokokvalitetnim sastojcima, koji slatkoljupcima pružaju potpuno novi užitak.
Rahat lokum
U 2017. godini prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo je obradovala svoje potrošače razvojem još jednog novog proizvoda – Rahat lokuma, i to u tri okusa: ruža, orah i mix.
Riječi rahat i lokum potiču iz turskog jezika, a zajedno znače zadovoljstvo za grlo. Rahat lokum je na ove prostore stigao prije više od 500 godina i posluživao se isključivo visokoj klasi na dvoru. Uvijao se u svilu i tako donosio na dvor. Danas je ispijanje bosanske kafe uz rahat lokum i druge orijentalne slastice postao ritual u domaćinstvima širom BiH. Običaj je rahat lokumom poslužiti drage goste i pokloniti ga dragim prijateljima.
FIT keks
FIT je Klasov integralni keks proizveden 2015. godine, nastao u Odjelu za razvoj kompanije Klas, a na njemu se radilo nešto manje od godinu dana. Novi brand je u potpunosti djelo domaćih stručnjaka.
FIT se proizvodi u četiri okusa: ovsene pahuljice, ovsene pahuljice i lješnjak, s čokoladnim granulama i s kakaom i lješnjakom.
Radi se o zdravom proizvodu, a čak četvrtinu keksa čine ovsene pahuljice koje snižavaju holesterol i sprečavaju razvoj srčanih oboljenja. Ovsene pahuljice su značajan izvor dijetalnih vlakana i jedan od najboljih izvora tokotrienola (podvrsta vitamina E). Sadrže vitamin B1, B5, folnu kiselinu, biotin, vitamin E, kao i cink, magnezij, bakar, željezo, mangan.
Obroci od ovsa utiču na sporije povećanje nivoa šećera u krvi i usporavaju njegov pad na vrijednosti prije obroka. Stoga ćete se duže osjećati siti, te ćete manje jesti i lakše kontrolisati težinu. Studije su pokazale da žene koje unose više dijetalnih vlakana imaju manje cirkulišućeg estrogena, kao faktora rizika za rak dojke, dok su djeca koja su koristila ovas u ishrani imala 50% manje šansi da kasnije tokom života budu gojazni u odnosu na djecu koja ga nisu jela.
Sarko Rolati i Tortice
Davne 1972. godine instalirana je prva linija za proizvodnju konditorskih proizvoda pod imenom Sarko, gdje su se proizvodili poznati sarajevski Sarko rolati.
Sarko Medo, zaštitni znak proizvoda iz kategorije rolata i tortica, generacijama naših potrošača se osmjehuje i donosi radost najmlađim, ali i onim starijim.
Želeći udovoljiti našim potrošačima, pratimo trendove i razvijamo nove proizvode, ne zaboravljajući na najvažniji sastojak svakog našeg proizvoda – ljubav.