Nove marketing strategije za Zlatni puder i Zlatni lokum
Studenti master studija odsjeka Menadžment preduzeća na Ekonomskom fakultetu u Zenici uspostavili su saradnju sa prehrambenom industrijom Klas d.d. Sarajevo, liderom mlinsko-pekarske industrije u BiH. Svoja teorijska znanja usavršit će izradom marketing strategije za „zlatne“ brendove Klasa – Zlatni puder i Zlatni lokum.
Nakon posjete Klasu i edukacije o marketing strategijama koju je vodio Ethem Numić, pomoćnik predsjednika Uprave AS Holdinga, u okviru kojeg posluje i kompanija Klas, dogovoreno je da studenti predvođeni profesorom, doc. dr. Ovčina Veldinom, osmisle marketing plan koji će kompanija implementirati te na taj način omogućiti studentima prakrično iskustvo koje će biti korisno iza kompaniju i za studente.
„Znamo da je Zlatni puder više od 40 godina apsolutni lider u kategoriji namjenskog brašna, pa nam je to dodatna obaveza i odgovornost prema brendu da ponudimo što kreativnije i originalnije marketing rješenje. S druge strane, Zlatni lokum je premium izdanje Bosanskog lokuma, tradicionalnog i jedinstvenog čajnog peciva koje je na bh. tržištu prisutno također decenijama“, rekao je Muris Hrnjić, član studentskog tima.
U timu postdiplomaca Ekonomskog fakulteta u Zenici vlada pozitivna atmosfera i motivacija, jer su dobili jedinstvenu priliku da surađuju sa vodećim liderom prehrambene industrije u BiH.